Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-23, 20:33   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

God bedring til syke.
Platetoppen her tok kvelden så vi kjøpte ny i går. Har vært ustabil og har mistet kontakt noen ganger. Nå var det helt dødt.
Koster litt ekstra siden vi har 90cm bredde. Heldigvis for Black week akkurat nå. Fikk 2500 i avslag.
Den varte i 15år så bør kanskje være fornøyd med det.

Gammel 15-12-23, 21:49   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

God bedring til syke.
Platetoppen her tok kvelden så vi kjøpte ny i går. Har vært ustabil og har mistet kontakt noen ganger. Nå var det helt dødt.
Koster litt ekstra siden vi har 90cm bredde. Heldigvis for Black week akkurat nå. Fikk 2500 i avslag.
Den varte i 15år så bør kanskje være fornøyd med det.

Det er nesten ikke til å tro men oppvaskmaskinen sluttet å virke på tirsdag. Prøvde litt forskjellig men den ville ikke starte. Så da ble det ny oppvaskmaskin før jul også da.... Fy flate. Vi trengte ikke det da. Men fant frem papirene og så at vi kjøpte den i 2003. Så 20år må være bra da. Tross alt. 🎖

Gammel 15-12-23, 22:00   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det er nesten ikke til å tro men oppvaskmaskinen sluttet å virke på tirsdag. Prøvde litt forskjellig men den ville ikke starte. Så da ble det ny oppvaskmaskin før jul også da.... Fy flate. Vi trengte ikke det da. Men fant frem papirene og så at vi kjøpte den i 2003. Så 20år må være bra da. Tross alt. 🎖

Rart det der. Jeg har en vaskemaskin og tørketrommel som begge ble kjøpt sommeren 2013. Først kjøpte jeg nytt lofilter til tørketrommelen i fjor. Så ble en sånn klesfordelerdings inni trommelen på vaskemaskinen ødelagt nylig, fant ut jeg kunne bestille ny. God stemning.
Deretter gikk det andre filteret på tørketrommelen tett, jeg var usikker på om det var trommelen eller filteret, men valgte å bestille et nytt filter. God stemning på ny, tørketrommelen gjør jobben som aldri før. Kjempestemning (og så langt minst 20.000 kr spart).
Nå har et ellerannet satt seg fast utenfor trommelen på vaskemaskinen, og den durer som et uvær. Det er ikke mulig å finne ut hva som sitter fast. Maskinen funker, men jeg er redd den plutselig kan ta fyr. Og å bestille tekniker til 10 år gammel maskin gjør jeg ikke.

Tror det blir ny snart, ja.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.