|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?Det kommer jo mye an på hvor lenge du skal være ute. Når det er såpass kaldt tror jeg til slutt at du kommer til å fryse uansett hvis du ikke holder deg i aktivitet.
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?Jeg tenker på når du er i jevn bevegelse, og ikke ta gradene helt bokstavelig. Det var -14 på Bjerke klokka 9 i dag, ifølge yr.no, da er det i alle fall kaldt nok!
|
|
|
#4 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?Jeg har ca 10 minutter å gå til bussen, og i dag var det -15. Da hadde jeg tynt ulltøy under vanlig bukse og genser, ullsokker i støvlettene og varm kåpe. Og lue, skjerf og votter, såklart.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?Jeg gjør litt som Tjorven, med lag på lag på lag med ull: Ullbokser, ullstrømpebukse, ullstilongs, ull t-skjorte, ullgenser tynn, ullgenser tykk, ullskjerf, ullue, skinnvanter med ullfor, vindtett og tykk ytterjakke av en type som ikke lages av Fjellreven mer osv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?
Jo. Akkurat -15 var det hos oss i dag tidlig |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler du deg i når gradestokken kryper under -15?
Var 15 kalde her imorges. Oslo.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|