|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Tidligere har faren min vært min rådgiver med alt som gjelder hage. Han har kommet med ved og elgkjøtt til oss, alle slags deilige grønnsaker, bær og poteter fra hagen, og han kan mye om sopp. Han har også hjulpet med bilreparasjoner, flytting og oppussing. Ungene kan ringe ham hvis de trenger hjelp med tyskleksen. Nå begynner han å bli gammel og er ikke i så bra form, så det er vel heller jeg som må hjelpe ham framover. Sist redigert av Filifjonka : 29-08-07 kl 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
"De"
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Ja. Pappa er gartneren min. Nå bår de 6 timer unna med bil da, men jan tar et skikkelig tak når han er her.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?Han bor langt unna (50) mil men som regel klipper han frukttrær og annet som bør klippes i februar når han pleier å være her på Herremannens bursdag. I tillegg er han veldig flink på å vise stor sympati når jeg er syk. Når vi er der (eller han her) så blåser han alltid på den kroppsdelen som gjør vondt om jeg slår meg. Det hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|