|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Malama: tenkte det var i dine trakter, godt å høre du og dine er like hel. Kollegaen min ble stuck i ferja der og kjørte frem og tilbake mens de ventet på en slags løsning.
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16
Like greit at jeg skulle jobbe overtid liekvel, så er et ikek like frustrerende å bli sittende her
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Popcorn.
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16Det er torsdag og torsdag er fridag aka komme-meg-dagen. Den har vært flott hele dagen. Starten var badekarbad, det smører på en måte både humør og ledd. Deretter gikk jeg i strålende kaldt solskinn til Mutter'n og hjalp henne med lønsjen og vi pratet og koste oss. Etterpå ruslet jeg til sentrum og fikk unnagjort et par ting før Helten plukket meg opp. Da dro vi til Eldste og hjalp til med innkjøp. Det ble det også mye prat og hygge av. Nå koser jeg meg alene hjemme, har lakket neglene og skal ta med meg bok bort til kosesofaen vår. Denne dagen har levert mye bra energi jeg kan bruke resten av uka. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|