|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Hotell i Oslo med (garantert) dobbeltseng?
Det var et godt tips!
Ja det er jo like ille andre veien. Å dele seng når man helt vil unngå det er også ganske kjipt.
Da burde de vært ærlige om det. Altså at bookingen vår var annenrangs, og anbefalt meg å booke via hjemmesiden.
|
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Oslo med (garantert) dobbeltseng?Ser du har fått på The Hub, men The Thief har vi fått dobbeltseng de gangene vi har vært der. De kan jeg tenke meg ville kunne garantere. Dyrt, men veldig flott.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Snakket du med hotellet eller booking.com? Det er jo helt klart at booking.com/hotels.com osv. ikke kan tinge et gitt rom på hotellet. De er en videreformidler og grunnen til at de ofte kan være billigere er nettopp at du ikke har full valgfrihet og fleksibilitet.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Ja jeg har snakket med hotellet. Og at bookingen ikke gir mulighet for å forhåndsbestemme er et godt svar og hadde vært mye lettere å forstå enn det dustesvaret jeg fikk.
|
|
|
|
#5 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Oslo med (garantert) dobbeltseng?Hjørnerommet i 5.etasje på Clarion hotel Oslo har dobbeltseng.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|