|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjemHar ikke alltid sekk/løpeveske/lomme.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem
Deg om det. Jeg synes forsøplet natur er virkelig, virkelig trist. Det er et helt reelt problem, for både meg og alle andre som er inderlig opptatt av og glad i naturen. Forsøpling ødelegger andres muligheter til gode naturopplevelser. For det er helt sant som My sier, at det ikke bare er deg de to gangene i året. Men de to gangene i året sender du også ut et signal om at dette er helt greit. De som ser dine to søppelposer vet ikke at du tar den med deg på veien tilbake, de ser at du har lagt fra deg bæsjeposen i skogen og at du synes det er greit å gjøre. Da er det greit for «meg» og «meg» og «meg» også.
|
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For min del tenker jeg at skifter man på kiden sin hos andre tar man bleia med seg - helt ut i søppelkassa. Man lar den ikke ligge på badet. Like lite som man lar hundeposen ligge inne om en hundeeier er på besøk. («Ingen tråd uten avsporing») |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jøss, det må jeg si jeg aldri har opplevd at noen har praktisert. Det har hendt at gjester med små barn har advart om at det ligger en bæsjebleie i søpla på badet og spurt om de skal ta med seg den posen på veien ut, og det er selvfølgelig fint. Vi brukte tøybleier, så det var ikke et alternativ å legge igjen våre, men om vi brukte vanlige ville det aldri falt meg inn at jeg burde ta de med meg igjen når vi var på besøk, og jeg cringer når jeg ser for meg å be gjester om å ta med sin søppel. Det må jeg si jeg synes er utrolig lite gjestfritt. Gjelder det andre typer søppel også? Brukte bind, for eksempel?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|