|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nju nja njo
|
Sv: Tråden for oss som spiller i korpsSiden det er flere her som har vært med i voksenkorps i mange år så kanskje dere kan hjelpe meg: Hvordan får dere inntekter? Dugnader? Loddsalg? Fortell meg om stort og smått, kanskje jeg ser noe hvor vi kan hente noen ekstra kroner.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Tråden for oss som spiller i korps
Vi har medlemskontingent (som jeg tror er ganske høy), og så tjener korpset en del på mindre spillejobber av typen juletrefester. De tar også på seg dugnader som å sitte vakt i diverse lokaler, flyttejobber etc. Konserter med betaling drar også litt penger, inkl. salg av akohol. Men uansett må vi betale turer og sånt selv.
|
|
|
|
#3 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for oss som spiller i korps
Vi er kanskje vel så mye et veterankorps etter hvert som et voksenkorps, eldste, fortsatt marsjerende, musikant hos oss er 83 år. Vi søker ingen offentlige midler. Det er uttalt, og vedtektsfestet tror jeg, at vi ikke skal søke midler som gjør at skolekorpsene i kommunen får mindre. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|