|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: La oss spekulere!Jeg synes også det er forskjell på de som er født inn i kongehuset og de som gifter seg inn. Velger du å forlate et kongelig ekteskap kan du leve forholdsvis under radaren etter hvert.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: La oss spekulere!
Du syns det funka slik for Diana? Om du er godt med en perifer kongelig, ja. Men ikke en tronarving.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hun gjorde jo mye selv for å opprettholde mediadekningen.
|
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Diana var bare skilt fra Charles i ca et år før hun døde, så hvordan det hadde blitt hvis hun var i live vet vi jo ikke.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
De gikk fra hverandre i 1992 selv om ikke skilsmissen ble ferdigstilt før flere år senere. Hun hadde flere andre forhold i mellomtiden, så hun var jo absolutt ikke i ekteskapet. Hun trakk seg fra kongelige plikter i 1993.
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Sv: La oss spekulere!Poenget mitt var at vi fikk aldri oppleve hvordan en fraskilt ektefelle fra en tronarving ville blitt behandlet etter det hadde gått litt tid. Jeg tenker uansett at Dianas historie er veldig spesiell, og ikke nødvendigvis representativ.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|