|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Gruffetråd #18Nå skulle jeg være lur og stikke kjapt innom butikken før jobb, for å slippe ettermiddagskaoset. Det viste seg å være mange som allerede har ferie, butikken var i alle fall full tidlig i dag, og kun ei kasse var oppe. Helt greit, det var massiv varepåfylling som pågikk. Men da kan ikke bestemor la de to små barnebarna legge på en og en ting (som de nesten ikke når ned til i handlevogna.) |
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #18
Dette har jeg også lurt på. Det virker som om mange ikke ser seg selv i omgivelsene. Som personen som reiser seg i midtgangen på flyet og begynner å plukke gjenstander ut av bagen sin som ligger i bagasjehylla, mens folk fortsatt venter på å komme inn i flyet. Slike ting.
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller de som har sete helt bakerst, og går inn foran i flyet selv om personalet har vært krystallklare på at de som sitter fra en bestemt rad og bakover skal gå inn bakerst i flyet.
|
|
#4 |
|
saftig
|
Jeg har irritert meg over det der i åååårevis, så kanskje du bare har blitt så gammel at du legger merke til det nå?
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Gruffetråd #18Jeg lot aldri ungene gjøre det, ei heller fikk de løpe vilt rundt med de der små handlekurvene. Der slår min indre tante Sofie til. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|