|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PartnerdrapskommisjonJeg vil tro at det finnes tidligere sykdomshistorikk hos de fleste, kanskje ikke alvorlig, men at vi har mye å hente på en styrkning av psykisk helsevern er det lite tvil om. Kanskje særlig oppfølgingsbiten/ettervernet. Våpenoppbevaring er også temmelig slumsete mht hvem som har, men dette er mest basert på hvem jeg kjenner til som har våpen (uregistrert).
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Partnerdrapskommisjon
Hvis du vet om folk som har uregistrerte våpen vil jeg anbefale deg å rapportere det straks. Dvs. hvis en prat med den det gjelder ikke får hen til å registrere det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Partnerdrapskommisjon
Ja, jeg vet. Burde gjøre det, men dette er jo folk som (som naboene som nevnes over oftest uttaler) man tenker har kontroll og at jeg bør passe mine egne saker. Jeg er ikke nærme nok til en tilfeldig og uformell prat om hagle.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|