|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjærer til besvær
Hadde du visst hvor enorm fobi jeg har for slanger (også falske), hadde du aldri foreslått dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Skjærer til besværHeime hos foreldra mine budde Skjorfrid og venninna hennar i mange år. Eller, det var vel gjerne Skjorfrid og ein kompis. Men, men. Uansett, dei var ganske greie med folket, men stakkars katten. Han var jo ikkje av den begava typen, og når desse to byrja erte han så var det altså alldeles underhaldande å følge med på. To utspekulerte fjærballar mot ein heller enkel katt. Vittig. (Og jaggu er eg glad dei ikkje brydde seg om oss andre, eg hadde blitt tulen.)
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Skjærer til besværSkjorfrid, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Skjærer til besværDe blir bare verre dersom du ypper. Jeg har slått meg til ro med at de bruker vannspeilet mitt som badekar og fontenen til dusj. Det går greit at de har spist opp mesteparten av "popcorngresset" mitt, og jeg tilgir at de har stjålet halvparten av den fine, fargerike pyntegrusen i drivhuset. Jeg satser på at dette storsinnet gjør at de lar jordbærene i fred i år, og at de ikke driter ned terrassen som de gjorde et år jeg prøvde å bekjempe dem med alle midler. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|