|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Budapest, Praha eller Krakow?
Hvorfor det? Varme? Vi har det med å reise til koko varme byer om sommeren, så det takler vi.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Budapest, Praha eller Krakow?
Ja, varmen, men jeg tror det går bra, jeg er veldig vant med høy varme også, men har hørt om flere som har synts at det ble for varmt. Storby ønsker jeg dog, om mulig å velige når det ikke er som aller varmest om jeg har valgfriheten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Budapest, Praha eller Krakow?Jeg har vært i alle de tre byene, dog ikke så nylig. Likte alle veldig godt. Krakow så godt at jeg forsøkte å få det til å bli en årlig tradisjon å dra dit. Budapest overrasket meg mest positivt, kanskje fordi forventningene ikke var så enorme. Husker fortsatt med glede flere overraskelser; et bortgjemt lokale i en bakgård der vi plutselig havnet på en forestilling av et reisende teater og koselige kafeer. Mange liker jo Praha, og jeg er ikke uenig, men der var vi midt i den verste turiststormen på sommeren, noe jeg ikke synes er like stas.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|