|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Låne ut hytte til venner og bekjente?Eg har ikkje hytte sjølv, men har lånt hytte (og ferieleiligheit i utlandet) av ei venninne og mannen hennar. Ho har vore raus og tilbudt oss å låne, noko eg syns er utruleg hyggelig. Eg er ganske sikker på at eg får låne om eg spør også, men det sit langt inne for meg sjølv om beskjeden er at eg berre må føle meg fri til å spørre.
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Låne ut hytte til venner og bekjente?
Samme her. Vi har venner med hytte, men tør ikke å spørre uoppfordret om lån. De må isåfall tilby det.
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låne ut hytte til venner og bekjente?Jeg har tilbudt enkelte venner og familie å låne hytta var på konkrete tidspunkter. Ville aldri sagt generelt at "alle får låne", jeg vil bestemme hvem som får bo i min hytte og ikke. Jeg vil f.eks. ikke ha hund i hytta, og heller ikke folk som jeg vet at har en annen holdning til renhold enn meg. Så jeg hadde kunn gitt "punkt-tilbud". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Låne ut hytte til venner og bekjente?Jeg ville aldri klart å spørre noen om jeg kunne få låne hytte. Jeg kunne vurdert å spørre om å få leie. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låne ut hytte til venner og bekjente?
Du kan garantert få låne hytta mi om du skulle ønske det. Fint turområde og ganske fredelig lite folk i nærheten. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|