Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag? #16

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-24, 10:22   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag? #16

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Joda, klart det, men Krem-Elin, for eksempel, er jo en utdannet fagperson. Trine er vel ikke det, men kan vel trygt sies å ha en del kompetanse sånn ettee mange år. Når for eksempel Krem-Elin ber om støtte, eller «tigger», som det ble kalt i denne tråden, synes jeg ikke det er det bitten rart. Hun er jo tydelig på at reklameinntekter ikke er nok, og hun ønsker ikke å legge oppskriftene bak en betalingsmur. Trine har valgt det, det samme Hsr feks Vidar Bergum.

Jeg forstår dem alle, selv om jeg ikke er villig til å betale selv. Og jeg reagerer litt på ordlyden de omtales med.

100 % enig. Jeg betaler gjerne for disse tjenestene der fagfolk deler av sin kompetanse og erfaring, og særlig krem.no er i en særstilling når det gjelder faget og måten hun bruker det og deler. Hennes integritet er utrolig sterk, man trenger ikke forholdet seg til alt annet fjas som mange influensere koker inn i kanalene sine.
Jeg hadde ikke betalt for oppskrifter fra Fotballfruen eller Sophie Elise for å si det sånn.

Gammel 19-07-24, 14:55   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

100 % enig. Jeg betaler gjerne for disse tjenestene der fagfolk deler av sin kompetanse og erfaring, og særlig krem.no er i en særstilling når det gjelder faget og måten hun bruker det og deler. Hennes integritet er utrolig sterk, man trenger ikke forholdet seg til alt annet fjas som mange influensere koker inn i kanalene sine.
Jeg hadde ikke betalt for oppskrifter fra Fotballfruen eller Sophie Elise for å si det sånn.

Ja. Enig med deg også.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-07-24, 15:22   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Enig Tidligere betalte man jo for kokebøker, matblader osv. (Noen gjør det sikkert enda, jeg finner stort sett oppskrfter på nett).

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 19-07-24, 20:50   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

100% enig. Og jeg har handlet i den nye nettbutikken til krem-elin nå, ikke fordi jeg nødvendigvis trengte produktene, men fordi jeg setter ekstremt stor pris på hennes velprøvde og alltid gode oppskrifter. Jeg vippser en slant i ny og ne også. Unge influensere er på snap og tjener tusenvis på å vise hva de spiser til middag. Jeg vil støtte de som er fagpersoner og, etter min personlige mening, deler kvalitetsinnhold. Men feks krem-Elin er nok ikke kul nok for å fenge snap-forbrukerne.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.