|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?Etter mi meining er dette eit personleg valg som ingen har noko med. Eg trur nok kanskje at hovudgrunnen til at nokre har eit stort behov for å kommentere andre sine valg botnar i ei usikkerheit i forhold til eigne valg. Ofte kan det beste svaret på slike kommentarar vere: "Er det meg eller deg sjølv du prøvar å overbevise?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?
Nå følte jeg meg ikke truffet.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?Jeg har hele mitt voksne liv hatt lyst på fire barn og har aldri lagt skjul på det heller. Mannen har dog ikke vært enig hele veien.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?Dette synes jeg er rart, virker som det er flere og flere som velger flere enn to barn som var det "normale" før. Trodde det var status og trendy å få tre barn nå for tiden, jeg. Ihvertfall i visse kretser.
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?Det er alltid noen som skal blande seg oppi hvor mange barn en skal ha. Vi som strevde lenge med og få et barn, og vi har heller ikke tenkt og få flere, vi får også det evinnelige spørsmålet om barnet ikke skal ha søsken. Jeg er dritlei av å forsvare akkurat det. Og de som ønsker seg mange barn må jo også forsvare sitt synspunkt. Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av hvor mange/få barn en vil (eller kan) ha. Men jeg har en mistanke om at folk prater om det i mangel på andre samtaleemner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
Joda, poden har ei søster, men jeg har likevel bare ett barn.
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-piller to ganger.
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gubben har hoppet av svingen i 4 år nå..
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?Han høres ut som om han er så klar som en mann kan få blitt.
![]() |
#11 |
Epikur
|
Jeg hadde ALDRI taklet å ha hoppe-av-i-svingen-sex i 4 år. Så inderlig utilfredstillende...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|