Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Hvorfor mener du MM kunne utgjort en større risiko enn medlemmer født inn i kongefamilien?
For meg er det en helt absurd gammeldags tanke, for å være ærlig. Og veldig spesielt at man setter høyere krav til inngiftede enn de som allerede er født inn i kongefamilien.
Hva tror dere egentlig MM har vært, junkie?
Jeg mener ikke at hun er større risiko enn noen som er født inn i kongefamilien. Hadde noen i kongefamilien, innfødt eller ikke havnet i en økonomisk vanskelig situasjon der de måtte ha fatt i penger (som et eksempel) så kunne de alle være en sikkerrisiko. De har ikke noen makt, men de har relasjoner, litt mer info enn gemene mann og det kan skape utfordringer for Norge. Jeg er neppe noen ekspert på dette, men har snakket litt generelt med en som tidligere jobbet innen gruppen som er rundt statsministeren osv.
Jeg tror ikke at jeg hadde satt høyere krav til en i kongefamilien, der og da. Jeg og sikkert mange andre visste ikke detaljene den gangen. Det fremkom ikke for meg, hva hennes utagerende festing innebar. I min verden, der og da, så kunne hun ha vært mer eller mindre ute og kjørt i en periode. Nå ser jeg at de tankene jeg hadde da var unødvendige og litt vel dramatiske, men det var noe jeg tenkte den gangen. Og for å si det slik, at hun hadde et barn fra før var ikke bidragende på noen som helst måte.
Jeg har følelsesmessig likt kongehuset, men nå føler jeg at at vi definitivt ikke bør ha det lenger.
|