|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowHvorfor tenker du at disse instapostene ikke er gjengitt i seriøse medier (som jeg har sett, i hvert fall)?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Fordi norske medier er veldig forsktige når det gjelder Kongefamilien.
|
|
|
#3 |
|
Make it count!
Ja, det kan godt hende eksenes historier blir en sak som blir gjengitt "overalt" og da tenker jeg det er helt uproblematisk å diskutere det her.
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Jeg opplever at tradisjonelle medier enda synes det er vanskelig å forholde seg til SoMe. Det er rett og slett en brytningstid. Opplver at det skjer endringer på mediasiden hver dag på hvordan de forholder seg til SoMe
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg har ikke sett instaposten det var snakk om, men da jeg leste omtale av den første gang sto det at det ikke var bekreftet at det var hun som hadde postet eller at det var Marius hun snakket om. Nå ser det ut til at hun har gjort begge deler, så da er situasjonen annerledes.
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Du har rett i at hun ikke bekreftet hvem hun snakket om første gang hun nevnte det. Første gangen hun snakket om det var i en podcast (som er influenseres favorittsted å snakke om sånne ting, for der har de stor kontroll på narrativet). Det var ikke vanskelig å legge sammen to og to for å finne ut hvem hun snakket om, for hun var spesifikk på andre ting som skjedde i livet hennes på det tidspunktet og det er offentlig når hun og Marius var sammen. Men hun nevnte ham altså ikke med navn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|