|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundethttps://www.aftenposten.no/norge/i/d...fLgLY0zT9rN6Ag
![]() |
#183 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet
Drøyt, men jeg er på ingen måte overrasket. Men jeg kjenner på mange følelser når det gjelder mor Tone og mest av alt avsky. Selv om hun nok er et offer, hun også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Glamorøs
|
Ja, jeg kjenner på det samme. Jeg syns ikke det kan unnskyldes, for hun har jo ikke bare ikke grepet inn, i følge dette har hun mer eller mindre støttet faren i oppførselen.
![]() |
#185 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet«Ikke så hardt», når far tar kvelertak og kaster sønnen veggimellom. Jeg har ikke ord, rett og slett. Sviket til mor er minst like ille som volden fra far, eller kanskje til og med verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetTungt å lese. Moren er nok et offer, hun også, men stilles i et svært dårlig lys, noe jeg skjønner godt med tanke på beskrivelsene av situasjoner.
![]() |
#188 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetDet er jo bekymringsverdig at det fortsatt bor et barn der.
![]() |
#189 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetVel. Som sagt. Det skal en del til før man orker å gå til det steget å bryte med (opphøyde) foreldre. Og enda mer til for å orke å stå i dritten man får etterpå. Jeg føler man sier om og om igjen at det skal mye til. Men folk tror det ikke. Og noen ting må man nesten tro på først, for å se det.
![]() |
![]() |
#191 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetMye av dette var ikke nytt for meg, og jeg er glad for at det kommer fram. Det er bare helt jævlig, og jeg håper at Gjert-tilhengerne snart holder kjeft v |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Personlig pessimist
|
Man kan saktens håpe. Jeg vet ikke om jeg har troen lenger. Folk…
![]() |
![]() |
#193 |
Kontrollfrik
Ja sant… Ser iallfall at Tone har fått massevis av gratulasjoner og støtte på insta i dag ifbm bryllupsdagen. (Nei, jeg følger henne ikke, ble fortalt det og hun har åpen profil.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetJeg tenker at Tone må ha det fælt - og at hun er offer for det samme som ungene. Mulig jeg unnskylder henne, men jeg tenker at du skal være ganske under hælen på noen for å IKKE forsvare ungene dine når de utsettes for slik. Hun burde ta affære og stå opp for ungene. Men det kan hende det koster henne alt for mye.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Kontrollfrik
Ja, det er min tanke også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetJeg kan forstå at man lever i noe, tåler det, og blir blind for det. Og mister evnen til å være den som bryter ut. Men at man fremdeles tier, når barna omsider våger å si i fra, det synes jeg er vanskeligere å forstå. Da hadde man et valg, i mye større grad.
![]() |
![]() |
#197 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er jeg også enig i. Jeg er forundret over at ungene står i dette uten støtte fra henne nå. Jeg er sikker på at de snakker sant. Har de fortsatt hjemmeboende barn?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetHun burde støttet barna sine da de brøt ut om ikke før. Hun er en godt voksen kvinne som har drevet egen bedrift i mange år, og som har vært med på å tjene gode penger på barna sine. Å se på kan ikke unnskyldes, kanskje er det noe i det at 'like barn leker best' ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetForeldelsesfristen på ti år, er et hån mot ofre og alt man vet om hvor lang tid det tar å bryte ut og stå frem.
![]() |
![]() |
#200 |
Introvert textrovert
|
Ja, de har en sønn som har fornavn på W. Jeg vet ikke hvor gammel han har blitt nå. Jeg mener han ble født i serien?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|