Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva koster en fest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-24, 20:18   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Jeg og mannen min klarer rett og slett ikke å arrangere fest. Nettopp derfor blir jeg kjempeglad om andre orker å ta den jobben. Jeg kan godt ta med egen drikke og jeg syns fremdeles det er superdupert! Kake baker jeg også gjerne.

Jeg tror min grense går ved å både måtte ta med mat og drikke og at det i tillegg var forventet at vi tok med gave.

Du skrev at det i din omgangskrets hadde vært svært få feiringer. Jeg syns det også taler for at det ikke er naturlig at du og mannen din skal ta en kjempestor utgift. Hadde dette gått på rundgang, så hadde det kanskje vært en annen sak?

Kunne du vurdert at dere skulle be om at istedenfor å ta med gaver, så kan man ta med egen drikke? Eller syns du det blir like feil? (Eller vil du kanskje HA mange gaver? )

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.