|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg har arvet mammas gamle servise, det er ikke det kuleste, men det duger. Jeg har dessuten bestemt at jeg skal arve det nye serviset hennes for det syns jeg er kjempefint. Broren min har juleservise så han trenger ikke.
|
|
|
|
#382 |
|
Glamorøs
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?På tide å dra opp denne, ikke sant?
|
|
|
#384 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Åh, den er fin! Nydelig rødfarge!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#386 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?
Jeg ville ringe Joh. Johannson kaffe som produserer dette, lagt frem ønsket og spurt om det er mulig å kjøpe en eller to direkte fra dem. |
|
|
|
|
|
#387 |
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Hvilket juleservise ønsker man seg på hytten da folkens? Jeg synes det nye til Rosendahl er veldig fint, men litt lite jul. Det kan riktignok til gjengjeld brukes hele høst- og vintersesongen. |
|
|
|
|
|
#388 |
|
Glamorøs
|
Sjekk Fauna fra Porsgrund!
Og! Sjekk fasongen på Fauna-koppen! Er ikke den lik som Ali Kaffe-koppen? Kanskje det rett og slett er en Porsgrund-kopp?
|
|
|
#389 |
|
Trøtt
|
Jeg kontaktet Joh Johansen om dette i natt (insomnia ftw) og de ble solgt i nettbutikken deres for noen år siden. Nå er det tomt
|
|
|
#390 |
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Jeg skal også holde utkikk på neste loppis. Noen fordeler som frivillig uten barn i korps må man jo ha |
|
|
|
|
|
#391 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Her er et vinterservise jeg fant når jeg egentlig lette etter noe annet.
|
|
|
#392 |
|
finner ut av mye
|
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Toy's delight fra Villeroy & Boch er og blir det ultimate juleserviset for meg. Men jeg skal ikke ha.
|
|
|
#393 |
|
Peppy!
|
Ååå |
|
|
|
|
|
#395 |
|
Rockesøster
|
Dette har min ene datter begynt å samle på, så da er julegave til henne fremover noen år i boks.
|
|
|
#399 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: OK, juleservise. Yay or nay?Perfekt!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|