|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tips til valgvakeopplegg for familienVi er sikkert ikke de eneste som skal følge med på valget i morgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienVi har alltid en god middag og dessert på valgdag. Gjerne noe vi lager mens sendingene står på i bakgrunnen.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienSønn på 16 og jeg skal spise burgere og pommes frites og ha minipai til dessert. Noe rødt i glasset til meg i kveld og Pepsi til ham.
![]() |
#4 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienSkrive ut valgkart/kart over statene der dere kan farge rødt eller blått for hvem dere tror vinner staten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienHar 2 tenåringer som begge har hatt mye om valget på skolen og som er veldig interessert i utfallet, så jeg har lovt at vi skal ha litt valgvake. Blir popcorn og cola ihvertfall, kanskje vi baker cookies eller noe annet amerikansk. Sist redigert av Galathea : 05-11-24 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienJeg leste valgvaskeopplegg. Jeg har tenkt å legge meg tidlig og stå opp kl 3-4. Den planen tenker jeg ryker. Vgs-eleven skal møte 7 på skolen for å få med seg nyheter.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienVi diskuterte valgvake, men 1) dette valget varer jo til midt på natta for vår del 2) så jevnt som det fremstår nå er vi usikre på om det blir noe resultat i november.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienNorsk valg kan jeg følge utover kvelden og natta.
![]() |
#11 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familien
Jeg prøver intenst å glemme at det er valg, samtidig som jeg må følge med fordi jeg har tre engelskklasser som skal være noenlunde oppdatert. Jeg gleder meg veldig til valget er over.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 05-11-24 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienHvem tror dere vinner?
![]() |
#13 |
can-jur
|
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienJeg tror Trump vinner. Og håper inderlig jeg våkner til å ha tatt feil.
![]() |
![]() |
#14 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienTørr ikke tro, håper på Harris, men frykter Donald |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienVi har på og ser med 14-åringen som har lekse i å se på det i valgfag, internasjonalt samarbeid. Blir ikke sittende opp hele natta nei.
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienJeg tror Kamala Harris får flest stemmer og at hun ikke seirer pga det rare systemet USA har for stemmekretser og vekting eller noe sånt. Alternativt tror jeg at Kamala seirer og at DT mobiliserer til borgerkrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienJeg tillater meg å spore av litt...
![]() |
#18 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienTakk Fløyel, det er akkurat et sånt innlegg psyken min trenger nå, med særlig referanse til det siste avsnittet ditt. Det trengte jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienVi følger med på NRK, jeg liker best dem i alle sammenhenger. Sofie Høgestøl er min absolutte ekspert-favoritt. Nå er Kamzy Gunaratman der også, hun er dyktig. Jeg liker også Gjermund Stenberg Eriksens analyser.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 05-11-24 kl 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tips til valgvakeopplegg for familienVi ser på NRK etter beskjed fra lærer, ref innlegget mitt over
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|