|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lager du deg lett "historier" - og hvilke?Jeg syns det er veldig rart om man ikke fyller i hullene, mer eller mindre bevisst, uten at det er spekulering og sladder.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lager du deg lett "historier" - og hvilke?
Det overrasker meg at du skriver dette, for jeg tror ikke dette er vanlig i det hele tatt. At man antar at de har flydd fordi det er mest vanlig, ja - men at det utvikler seg til et etablert minne? Det tror jeg ikke er så vanlig. Men kanskje fordi det er veldig fremmed for meg, jeg har ikke akkurat spurt folk om dette.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lager du deg lett "historier" - og hvilke?Jeg skjønner ikke hva spørsmålet i HI betyr så sa gjør jeg sannsynligvis ikke det
Dette f.eks, gjør jeg ikke. Hvis naboen hadde fortalt at de reiste til spania i sommer hadde jeg tenkt «javel» uten å tenke mer over i hvordan/hvorfor/om det var varmt eller kaldt eller noe som helst og ferdig med det. Og husket at de hadde vært i spania senere uten noe mer om reisemåte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|