|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vaske vinduer i minusgrader?Jeg har heller aldri bodd et sted hvor ingen har bodd før meg, her var det snakk om å være på visning. Jeg er en som ikke bare kjøper med lommeboka, følelsen må være der.
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske vinduer i minusgrader?Lykke til med visning og salg. JEG hadde neppe brydd meg om skitne vinduer, så fremt det ikke var en del av en rekke ting i huset som vitnet om dårlig vedlikehold. Jeg tror alle som har solgt selv har forståelse for at det er vanskelig å ha det perfekt, særlig når man bor i huset samtidig som det skal selges (og det gjør jo de fleste).
+1 på liker ikke beige.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vaske vinduer i minusgrader?
Ja, det stemmer nok, og det er kanskje det jeg synes er mest stress. Det skal se ut som om det bor noen her, men det skal på ingen måte være personlig. Det setter jo noen føringer for hva slags ting man kan ha fremme. Hvis man bare kunne ryddet vekk alle småting så hadde det vært enkelt (for meg), men det må jo styles. Det er en utfordring for meg som har null estetisk sans. Etter at vi har ryddet ut alt personlig, er det også så mye ekko i leiligheten at vi må kjøpe gardiner og gulvtepper for at den ikke skal oppfattes som tom på visning.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|