|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Cottage cheese, tunfisk, agurk, salt og pepper
![]() |
#23 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Brunost, smøreost og kyllingpålegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Spekeskinke og camabert, leverpostei og sennep, sylte og sennep, ost og kaviar, tubeost.
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?
Takk, vet ikke om smøreost er noe sunnere enn majones under skinken?
![]() |
#26 |
koko
|
Eg tenkte det var det, eg? Tenker ost som feks Philadelphia light. Blir ikkje det ganske mykje sunnare enn majones?
![]() |
#27 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Makrell i tomat med agurk og majones.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Mager smøreost, eller vanlig, har mye mindre fett og kalorier enn majones så det er ett godt alternativ til smør og majones.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Skinke og agurk/paprika
![]() |
#30 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Cottage cheese med litt eple eller eplesyltetøy og kanel
![]() |
#31 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Aller best er Wasa 100 knekkebrød med meierismør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Jeg er glad i hvitost og makrell i tomat på knekkebrød. Det finnes mange ulike typer hvitost da, med mer eller mindre smak. Østavind er litt salt, graddost er myk og mild. Med såpass mange restriksjoner ville jeg forsøkt å lære meg å like noe av det som kan spises.
![]() |
#34 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Jeg bruker mest rugsprø og Knekks (de er kjempegode, særlig de med Spelt og Havsalt). Oppå har jeg egentlig hva som helst, men favoritter er hardkokt egg, allslags ost eller meierismør og appelsinmarmelade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Det aller beste er smør og brunost. Der er jeg helt enig.
![]() |
![]() |
#37 |
I mål
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Nå har jeg ikke lest hele tråden så det blir repeat på forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?Jeg er allergisk mot mandler, så da ugår den veganske.
![]() |
#40 |
flisespikker
|
Hva som er «sunt» er jo ikke entydig. Det spørs om man vil ha mindre kalorier, mer proteiner, mindre karbohydrater, mer fiber, mindre mettet fett, mer flerumettet fett, mindre salt, mer vitaminer …
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|