|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?Jeg må få meg gardiner på soverommet mitt. Grunnet et ganske idiotisk oppsett med et gigantisk vindu på en liten vegg så baler jeg med hvordan gjøre det både pent og funksjonelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?Vi har fra IKEA, de fungerer godt. Vi har montert i hele veggens bredde selvom vi ikke bruker hele stangen. Ser.fint ut og har holdt i mange år. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?Jeg kjøpte på Jysk, desidert billigst av de jeg hadde tilgjengelig.
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?Det er sikkert opplagt, men hvorfor bruker du ikke bare rullegardin så slipper du flytte senga? Jeg er sikkert preget av at jeg har et rom som er 185 bredt og en seng på 180 bredde som er stappet inn, og storkoser meg rett under vinduet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?Kor ofte bruker du soveromsvindu og -karm og kor tilgjengelig må det vere? Eg har jo hev-senk-seng, så eg har ikkje sengegavl, men eg lufter bak heva rygg på senga.
|
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?
Veldig godt spørsmål!
Ja, det var egentlig det jeg tenkte. Mange fluer i en smekk. Men så innså jeg at da må jeg leie inn en mann med et betongbor for å få opp gardinskinna OG kjøpe sengegavl, og det ble både dyrt og upraktisk og tidkrevende. Så, håper liftgardin funnet på Finn funker! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?Har du testet isolerende vindusfilm?
|
|
|
#8 |
|
Klar
|
Sv: Gardinskinner til tak - hvor kjøpe?
Ja, jeg har hatt en sånn en. Tok den av sist vinter fordi jeg fikk byttet tetningslist. Men det hjalp jo ikke nevneverdig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|