|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norgespris på strøm?Fra regjeringen.no sin side:
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Norgespris på strøm?
Ikke er jeg, på noen måte, enig med regjeringens strømpolitikk, men det de sier her stemmer jo?? Den billigste strømmen er jo den du ikke bruker og selv med Norgespris vil man jo ha en mye høyere strømpris enn hva vi hadde for noen år siden (og som man fremdeles har i noen deler av landet). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg bor i en del av landet der strømmen sjelden er over 40 øre kwh, og jeg har installert både bergvarme og solceller for å spare strøm, så jeg tror ikke at Norgespris vil føre til at alle fyrer for kråka. De skyhøye strømprisene er et veldig nytt fenomen, vi sparte på strømmen før også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Det er et eller annet med å forsøke å bryte opp vidåpne dører. Selvsagt er det absolutt billigst å ikke bruke strøm i det hele tatt. Men med såpass lav strømpris er incentivet lavt når det gjelder å spare på strømmen. Og dessuten er det ikke et svar på spørsmålet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|