|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappenDette lurer jeg også på i dag.
Storesøster 08 Lillebror 11 Sist redigert av Musemus : 04-11-25 kl 18:32. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappen
København er ganske lett å bytte på, det burde holde. Eneste er at du må gjennom passkontrollen siden du skal utenfor Schengen, men det bør gå fint. Om ikke fikser SAS et annet fly hvis det er på samme billett. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
<3
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappenTakk for svar! Flyet er jo satt opp sånn, så de regner vel med at det bør gå, vil jeg tro.
|
|
|
#4 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappen
Hadde 55 min i København mellom et fly fra Tokyo til et fly til Oslo. Gikk kjempefint. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
<3
Takk for svar. Her er det også kun ett, eller to, fly i uka. Så kommer jeg ikke med onsdagen, må jeg vente til tirsdag uka etter, sikkert? Eller hvordan gjør de det?
|
|
|
#6 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Hvis du har sammenhengende billett, har de har til å sende deg av gårde med andre flyselskaper dersom de ikke har fly selv selv om de alltid vil prøve først med eget selskap, så med andre tilsluttet samme gruppe etc. Så vidt jeg vet kan du også fikse alt dette selv (innen rimelighetens grenser) og sende krav i ettertid. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
<3
Sv: Hvor lang tid bør man ha mellom to flighter når man ikke kan bestille "overlappenPå sammenhengende billett, så skal den følge neste fly videre, ja. (Uten at du skal hente den før på siste flyplass)
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Kommer an på hvor du skal. Hvis du skal bytte fra internasjonal til domestic kan det hende du må plukke opp kofferten, gå gjennom tollen, og så levere den igjen. Varierer litt, men flyselskapet pleier å si fra. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Vi hadde to timar i Lisboa for vidare flyvning til Brasil. Flyet frp Oslo var forsinka, med ca 20 minutt, så det vart løpetur for å komme gjennom alt me skulle gjennom.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|