|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Det er ikke min mening da, det var en forklaring. Vi har diskutert Knausgård så mange ganger her inne, at jeg ikke orket. Det er jo på min kappe. Dårlig spøk er også spøk, men tar selvkritikk for at det var sleivete.
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha! Jeg har ikke fått med meg den eller de diskusjonene, tror jeg. Kanskje jeg må vurdere å lete det opp for å finne meninsfeller?
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg føler at holdningen mye er "folk må få gjøre som de vil, og pynte når de føler for det". Men er enig når det gjelder en del annet som presenteres som "unpopular opinion" i tråden. Det er neppe særlig kontroversielt å mislike at folk hoster og harker på kollektivtransport, eller at pene mennesker får for mye oppmerksomhet og fordeler. Jeg tror i alle fall det er vanskelig å finne noen som mener det motsatte.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 26-11-25 kl 11:05. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|