|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Så herlig, Mave!
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har testet litt med jobbdager på rad og timer per dag. Jeg har avtalt med sjefen at jeg kan teste mer over tid og rapportere i 2026. En slags fasit får jeg i løpet av januar 2026 håper jeg. Det blir spennende å finne ut av. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Den er altså noe av det vakreste jeg har sett på lenge.
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
I tillegg til å være helt enestående vakker i natur og lek elsket jeg den lune humoren og så den den fryseren da.
|
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Glad er kanskje å ta i, men tilfreds med å ha tørket støv av dørkarmer, med en husstøvmiddallergiker i hus er sånne ting som ikke akkurat blir tatt hver uke godt når de er unnagjort.
|
|
|
#7 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vasket bil, til og med i motorrommet. Er en første gang for alt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|