|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Julegave til en 9 år gammel guttJeg trenger litt tips til hva vi kan finne på til nevøen vår. Sum 3-500kr.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttSlalåmbriller? Keeperhansker? God fotball?
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttHvis han er håndballspiller, så ville jeg kjøpt en knebeskytter. Det er forbruksvare, så da gjør det ikke noe om han kanskje har en fra før. Ferske håndballspillere har ofte ikke det, og så føler de seg litt "proffere" med ekstra utstyr.
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttJeg har kjøpt gave til to 9 år gamle gutter, etter ønskelister fra foreldrene. Den ene får termos og den andre får en bok i en serie som heter Hundemannen, som visst er veldig populær for tiden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttHva med en trikseball? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Julegave til en 9 år gammel gutt
|
|
|
#10 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttTusen takk for gode tips.
Og så prøver vi å få tak i en krabbeteine til bursdagen hans i mars. Da er det litt kortere tid mellom gave og når han faktisk kan bruke den.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttMin elsker lego i den alderen. (Eller, fra han fikk sin første lego 4 år gammel og til dags dato egentlig) Så det er igrunnen bare facinerende å lese så mange innlegg og ingen nevner det eneste som poppet inn i mitt hode da jeg så overskriften.
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Julegave til en 9 år gammel gutt
Jeg har 2 gutter selv. Eldste elsket Lego, minste ikke like mye, men det var alltid lett å finne noe litt gøy til de uansett.
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttKnerten har vært et vanskelig barn å kjøpe presang til. (Heldigvis likte han Lego, så han fikk veldig mye av det.) Den jula han akkurat hadde fylt 10 hadde han et veldig sterkt ønske - elektrisk tannbørste.
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julegave til en 9 år gammel guttMin har alltid elsket lego, men ja, alle gjør ikke det. Han har vært litt som Knerten da han ble eldre.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|