|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Er det mye selskapelighet i julen?
Jeg er nok som en av dine venner, i ferd med å drukne i hverdagen uten utsikt til bedring i uoverskuelig framtid. Så overskudd til å følge opp vennskap er ikke-eksisterende og da blir det som det blir da.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tolket det på ingen måte som sutring! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Bra, jeg er egentlig ikke sutrete, bare knusktørt ironisk på egne vegne og lite selvhøytidelig. Noe som sjeldent funker i skriftlig form for meg.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mye selskapelighet i julen?Ja, men jeg har investert så mye i vennskap at jeg har mange gode, så det er alltid noen der. Og jeg har også noen venner som har større behov for sosialt påfyll enn andre, så det er alltid noen der. Men det er lite av fest og selskaper. Men jevnt over vil jeg si at jeg treffer venner veldig ofte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|