Sv: Gruffetråd #22
Opprinnelig lagt inn av My, her.
Ja, Ine, jeg tror det eneste du trenger å gjøre er å lese ditt eget innlegg. Håper du treffer på en litt bedre kandidat snart, det fortjener du. 
Sant My, det var mange røde flagg, til og med fra første melding! Jeg følte det allerede da, men lot ting få en sjanse.. Tror jeg følte mer morsfølelse.. Litt i starten måtte jeg spørre om han var ruset, selv om jeg prøvde å unnskylde med at det sikkert var frekt, men at om han var kunne jeg være behjelpelig.
En annen ting, han omtaler seg selv som geni og mester/ mesterverk, og lurte på om han skulle male hunden min, og at det isåfall ville være et mesterverk jeg aldri kom til å glemme. Tipper han fortsatte å være på datingappen da han sa han fjernet seg derifra da han spurte om jeg så han der, blokkerte meg sikkert, hadde kontakt med meg via messenger og fortsette på appen.
Vært borti en lignende som uttalte at han kunne møte meg på dagen, og da det ikke ble noe av/jeg syntes det var for tidlig ville han aldri møtes, men holdt meg varm. Etter at jeg kuttet vedkommende ut begynte han å kontakte meg igjen.
Dette er sikkert en person som kanskje er vant til å bli avvist, og bruker kunsten sin til å imponere. Jeg skriver i profilen min at det er viktig for meg at man er trygg i seg selv og har evne til følelsesregulering, og at det er viktig for meg i et forhold å bli sett. Følte meg verken sett fysisk eller emosjonelt i den halvtimes lange videosamtalen, så dette ville nok aldri blitt til noe.