|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Jeg har også Mette Møller-liv - det sitter høyt.
|
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?
Jeg har tre derifra! De er dog i kategorien hverdagskjole, og jeg forbinder dem mest med det. De første svarte My lenker til synes jeg var lekker! Men jeg trenger ikke flere svarte kjoler, selv om de er klassiske.
Jeg liker den godt øverst, men er litt usikker på om den blir litt kort for meg som helst vil ha kjoler til midt på eller rett under knærne (eventuelt slike som presenteres som midi for allmennheten, men som blir maxi til meg, altså). Nå kan det selvsagt hende at denne vil rekke pygmeer som meg så langt ned som jeg ønsker? Jeg er også litt usikker på den rysjekanten nederst. Skulle helst hatt den helt enkel. Den samme type rysjekant og lengde finnes på flere av de korte kjolemodellene til MissMaya også. Ellers er MissMaya et merke jeg liker noen av kjolene til. Jeg har to midikjoler derfra.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?
Den KAN bli litt kort, ja - litt avhengig av størrelse også. Og så er kanten nederst mye mindre rysjete enn på den kjolen du viser fra MissMaya - det er mer som en liten vipp/utsving. For min del gjør det mye av kjolen, men det er jo selvsagt smak og behag (og avhengig av fasong og hva man kler).
|
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?Takk for svar!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|