|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Anbefal meg en symakinJeg tittet på symaskiner i dag, og lurer på om Janome SewLA er maskinen for meg. Har tenkt på Easy Jeans også, nettopp på grunn av styrken, men ser den ikke kan stoppes med nåla nede. Vet ikke om det er en funksjon jeg er villig til å betale par tusen ekstra for riktignok, men jeg syns den er veldig praktisk og gjør det lettere å snu pent.
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Anbefal meg en symakinJanome er min anbefaling også, har noen ulike modeller til hvert sitt bruk men har sydd vesker helt greit med Embla (DC6030) som er den modellen de har brukt på symesterskapet tidligere) og mange lag, men Easy jeans funker jo hakket bedre når det er veldig tykt, men det er jo en mekanisk symaskin og litt som å sammenligne epler og pærer.
|
|
|
#3 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en symakin
Drømmesymaskinen min er Janome Memory Craft 6700 Professional. |
|
|