Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-26, 19:55   #23
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Gaia, det jeg tror gjør at det stritter hos meg er mangelen på evne til å se nyansene mellom "foreldrene har skylda", og "foreldrene har ingen påvirkning på barna". Det at jeg mener at det første blir alt for enkelt, betyr ikke at jeg mener det siste. Noe du ser ut til å lese. Det er mange grader imellom, hvor foreldrene er en del av det store bildet, men ikke nødvendigvis hovedårsaken, til manglende moral. Det er mer komplisert enn det endimensjonale bildet du tegner. Det kan skje mye i løpet av et liv som deformerer det moralske kompasset som foreldrene har installert.

At folk er uenige med deg trenger ikke å bety at de blir lei seg eller føler seg truffet. Bare at de mener du tar feil. Det er ikke slik at du kommer med noe jeg ikke har hørt før, og som plutselig vekker en hel masse følelser av en eller annen dypere grunn. Jeg synes ikke du treffer litt en gang, men du tillegger meg meninger jeg ikke har, og påstår at jeg sier ting jeg ikke har sagt. Og det provoserer.

Jeg skjønner dette er noe du har tenkt mye på, men det betyr ikke at du har fasiten. Det du sier er sant for noen, men neppe for alle. Vi er faktisk flere som har tenkt.

Sist redigert av My : 09-02-26 kl 22:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.