Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-26, 10:47   #4
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storopprydding: Hvordan forholde seg til ting med affeksjonsverdi?

Jeg skjønner veldig godt hvor du er og er på vei inn i samme problematikk selv.

Vi har ett allerede fullt hus. I løpet av 10-20 år kommer vi sannsynligvis til å arve ganske mange ting. Min mann er enebarn og jeg har bare ett søsken. Foreldre og svigerforeldre har overfylte hus/leiligheter.

Det er noen ting jeg kommer til å arve, som jeg vet at jeg kommer til å ha lyst til å ta vare på. Men, samtidig så har jeg allerede mye og i løpet av de samme 10-20 årene satser jeg på at vi skal flytte i leilighet og ikke lengre ha det store loftet som vi nå lagrer ting på.

Jeg har to kasser på loftet, merket med jentenes navn der jeg har begynt å samle ting som jeg tror at de kan ha glede av når de etablerer seg. Enn så lenge er det velutstyrt med glass .

Når det gjelder noen pene serviser så håper jeg at jentene er kommet så langt at de har etablert seg før vi arver slik at noe kan gis rett videre. Hvis ikke så er jeg villig til å betale for lagerplass i noen år slik at de kan ha mulighet til å se på det når de eventuelt har plass. Men, om de etablerer seg og fremdeles ikke vil ha så er jeg innstilt på å selge/gi videre. Det er begrenset glede og nytte av ting som står på ett lager.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.