|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går alt til helvete?Siste nytt: Det er vedtatt, og kommer til å koste 6,7 milliarder. Over en tusenlapp per nordmann der, altså.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går alt til helvete?
De med god råd har ikke fylt bensin på mange år, de kjører el (med Norgespris). |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Går alt til helvete?De som har mye penger har vel for lengst kjøpt seg elbil og merker ikke dette allikevel.
|
|
|
#24 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Går alt til helvete?
Dette gjelder vel for en hel del mennesker vil jeg tro, så jeg er ikke helt med på at det er rikingene som tjener mest på dette avgiftskuttet. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Går alt til helvete?Nå ble det veldig fokus på det ene argumentet om at det er rikinger som tjener mest på dette avgiftskuttet. Det var argumentet fra sjefsøkonomen som jeg tok med meg videre. Jeg er enig i at mange av de rikeste allerede har kjøpt seg elbil og dermed ikke får noe igjen for avgiftskuttet.
Jeg er for eksempel bekymret for produksjon av kunstgjødsel og derigjennom matproduksjon. Dette ser ikke ut til å bekymre partene som nå har tvunget gjennom avgiftskutt. Der var det viktigere å få dette gjennom slik at folk kunne få billigere bensin og diesel før påskeferien.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|