|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Skadelig med sukkerfrie barnehager (Aftenposten)Jeg for min del synes det er ganske drøyt å kalle en professor i ernæringsmedisin og en ernæringsfysiolog ved Senter for sykelig overvekt i Helse Sør-Øst for "såkalte ernæringsfysiologer".
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Skadelig med sukkerfrie barnehager (Aftenposten)
Hjertens enig med deg, Lille Ru.
Dette synes jeg er stusslig på grensen til det hysteriske (men som kronisk kakemons og godtegris er jeg da heller ingen god FP-er på dette feltet).
|
|
|
|
#3 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Fullstendig enig. Det kan bli for mye av det gode. Jeg synes det blir ekstremt og hysterisk når barna ikke kan få brunost på brødskiven eller ha med en yoghurt hjemmefra. At man kan droppe kake,saft, is og brus er fint, men det får være grenser. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Signerer. Sukkerfritt blir for hysterisk, mener jeg, hvis foreldre er så redde for sukker kan de vel redusere inntaket hjemme? Jeg er absolutt for et redusert sukkerinntak i barnehagen, men at ungene ikke engang skal kunne få kakao etter en skitur synes jeg blir for mye.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|