Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 15:10   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Hun hørtes ikke helt frisk ut. Kanskje hun var litt tilbakestående?

Gammel 04-09-07, 15:42   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hun hørtes ikke helt frisk ut. Kanskje hun var litt tilbakestående?

Kanskje det? Men tror egentlig ikke det, tror bare det var en dame som hadde en usedvanlig dårlig dag og tok det ut på den første og beste ukjente hun traff på

Gammel 04-09-07, 16:44   #3
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ma Dalton er litt kul
Standard

Noen mennesker er bare sånn; de lar all sin vrede gå utover mennesker som virkelig ikke fortjener det. Hun var sikkert bare forbanna på noen hjemme, men måtte la det gå utover noen andre. Folk er rare!

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:13   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Glem den trollkjerringa og nyt din første bh i liten str. Vet hvordan det var og endelig kunne kjøpe bh i liten str.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:26   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"Jo, det ser virkelig ut som du trenger et smil!"

Hehe, er redd hun hadde slått meg ned, hun så lettere mannevond ut...

Opprinnelig lagt inn av Ma Dalton, her.

Noen mennesker er bare sånn; de lar all sin vrede gå utover mennesker som virkelig ikke fortjener det. Hun var sikkert bare forbanna på noen hjemme, men måtte la det gå utover noen andre. Folk er rare!

Jeg har heldigvis til gode å møte et sånn menneske inntil nå, og håper det går 34 år til neste gang jeg opplever det igjen. Minst .

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Grattis med ny bh

Jeg fikk beskjed på min gamle jobb av en kollega at "det var så uproft å gå rundt og være i så godt humør". Det var visstnok uhørt å le så noen hørte det på jobb :roll:

Takk, takk ny bh var deilig! Og hun ekskollegaen din hørtes ut som en drage .

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hva du burde sagt?

"Jeg smilte ikke til deg. Jeg lo av deg."

Fniiiiz, men med ref til det Inagh skriver nedenfor så kunne det kanskje hende at damen hadde tiltet og flekket til meg, eller gått hjem og hengt seg eller noe .

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Min umiddelbare følelse etter å ha lest dette var at damen har et psykisk problem, spesielt siden hun gikk og "freste" til seg selv etterpå. Kan hende førte hun en riktig så streng samtale med seg selv over hvor "dum" hun hadde vært som reagerte slik på at du smilte til henne?

Jeg syns egentlig litt synd på henne, jeg...

Men jeg syns litt synd på deg også - det er ikke hyggelig å bli frest til.

Ja, sånn i etterkant så synes jeg litt synd på henne, jeg også, hun kan jo umulig ha det godt, uansett hva det var som fikk henne til å komme med utbruddet. Men nei, det er ikke hyggelig å bli frest til!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Man spør ganske enkelt om det gjør vondt å være så jævlig sur..

Er redd damen hadde flekket til meg eller noe da. Men der og da kunne det vært en treffende kommentar, ja.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Glem den trollkjerringa og nyt din første bh i liten str. Vet hvordan det var og endelig kunne kjøpe bh i liten str.

Takk! Det er helt fantastisk!

Gleder meg vilt og hemningsløst til å gå berserk med et lite, firkantet kort, og shoppe undertøy til Den Store Gullmedaljen .

Gammel 04-09-07, 21:45   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.