Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-26, 20:06   #1001
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Har dere fått med dere Jury Duty på Prime? Det er lenge siden jeg har ledd så mye. Nå er de i gang med en ny omgang som heter Company retreat.

Det er en slags veldig underholdende dokumentar.

For tiden ser jeg på Harry Hole. Liker den ganske godt.

Gammel 06-04-26, 19:23   #1002
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett Harry Hole i påsken. Nå ser jeg XO Kitty sesong 3. Har Virgin river på vent også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-26, 19:32   #1003
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk sett ferdig The Pitt i går. Holder på med The Rainmaker, så smått, ellers er jeg lei tv og hører bare på lydbok for tiden.

Gammel 11-04-26, 00:00   #1004
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Under salt Marsh på SkyShowtime. Bare 3 episoder tilgjengelig, liker den godt.
Mørk krim.

Gammel 26-04-26, 22:58   #1005
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Unchosen på Netflix. Veldig bra. Har sett hele serien i et jafs i ettermiddag.

Gammel I går, 00:22   #1006
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Har strømmet Et lite hotell i Hellas, nrk. Første episode var grei. Men det blir litt mye repetisjon. Skrev ikke Aftenposten sin anmelder at det var langdrygt?

Gammel I går, 09:51   #1007
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk med meg de to første episodene med Tuva og Ronny og hotellet, som Ine skriver om.
Hvis det fortsetter som andre episode, så kommer det til å bli noe kjedelig. Var fint å se intervjuene med foreldrene deres som kom som små innslag innimellom. Rørende når de snakket om sykdommet til Tuva, sterkt når svigerfaren hennes sa han var klar til å "kjøre ned og hente Ronny og ungene" om det skulle gå så galt.

Ellers har jeg sett Sånn blei Sverige bygd som jeg syns var interessant. Har bare sett de siste halvdel av serien, og skal starte fra begynnelsen og få med meg alt.
Verdens første spesialbygde shoppingsenter lå altså i Lulelå - hvem hadde trodd!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 11:10   #1008
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste også en anmeldelse om at Tuva og Ronny ikke kjøper hotell i sesong 1, og da blir det jo litt tregt.
Den med hvordan Sverige ble bygget dumpet jeg litt innom på vanlig TV i går også. Litt interessant.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 12:22   #1009
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Skal de ha 12 episoder uten å kjøpe et hotell? Da blir det litt kjedelig i lengden, ja. Men jeg ser noen har gitt de terningkast 6. Jeg så de to første episodene i går, helt ok. Men 10 episoder til av det samme blir jo litt i meste laget.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:13   #1010
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koser meg med den britiske krimmen «Mistenkt» på NRK. Er glad jeg har fått dratt påskekrimmen litt ut i tid.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.