Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 16:03   #41
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med mellombrunt hår når det begynner å bli grått?

Her er mitt, som en gang i tiden var mellombrunt, med alle sine "interessante" felt og sjatteringer. Frisøren jeg var hos sist anbefalte en slags glansbehandling som visstnok skal gi håret et "løft" (hva hun nå mente med det) og liv, uten å gi farge eller ettervekst, neste gang. Men det vet jeg ikke om jeg personlig gidder å bruke penger på, får se hva jeg føler for etter at sola har gjort sitt i sommer. Men poenget er at det tydeligvis finnes behandlinger som ikke gir fargeendring, som likevel gir en effekt (skal jeg tro frisøren).

Men det hjelper kanskje ikke så mye hvis det er fargeendring du er ute etter ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20260505_154510.jpg (1,03 MB, 22 visninger)

Sist redigert av My : I går kl 16:09.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 22:02   #42
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

... og jeg lurer litt på hvorfor man absolutt skal unngå at hår gulner.

Neida, absolutt ikke! Det er jo masse nydelige både gule og gylne og rødlige toner, jeg har selv stripet håret med blanding av blekestriper og striper i honning og kobber etc mange ganger før. Men hvis jeg har fått bleket lyse striper som jeg er veldig fornøyd med, og ser at er veldig flatterende til hud og sesong og alt mulig, så har jeg lyst å bevare fargen slik, og ikke bare ha den freshe nye looken i bare noen få uker.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 22:17   #43
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det skjønner jeg godt, har man punget ut for ei behandling man er fornøyd med, så vil man jo at det skal vare ei stund.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.