Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snø til uken

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 21:05   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snø til uken

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Snøøøøøøøøø

Snakk for deg sjøl

Gammel 15-10-06, 21:08   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Snakk for deg sjøl

Snakket jeg for noen andre?
Er du sur fordi du ikke får snø, eller fordi du får snø?

Snø er fantastisk. Med snø kommer masse varme klær, akebrett (og nå har jeg noen å ake med!), stearinlys, kakao, pledd, bøker, fyr i peisen....

Mei er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 21:09   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Snakket jeg for noen andre?
Er du sur fordi du ikke får snø, eller fordi du får snø?

Snø er fantastisk. Med snø kommer masse varme klær, akebrett (og nå har jeg noen å ake med!), stearinlys, kakao, pledd, bøker, fyr i peisen....

Neida, du snakka ikkje for nokon andre Var ikkje slik eg meinte det, sorry!

Meinte berre at eg ikkje likar snø.

Gammel 15-10-06, 21:55   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Neida, du snakka ikkje for nokon andre Var ikkje slik eg meinte det, sorry!

Meinte berre at eg ikkje likar snø.

Skjønte jeg vel.
Enkleste måten å ikke få ødelagt de neste ukene og månedene er å fokusere på det Positive ved snø. Foreksempel kan jeg da bruke alle de tøffe luene, skjerfene og vottene mine. Og kanskje tilogmed kjøpe flere

Mei er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 21:14   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

hoho

Da blir det kaos på veiene der nede hihi

Like artig å se på tv om vinteren som kommer kastende på søringer hvert år :P

Honda er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 22:09   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

hoho

Da blir det kaos på veiene der nede hihi

Like artig å se på tv om vinteren som kommer kastende på søringer hvert år :P

Mens vi ler av de lenger sør i Europa...

(Hilsen nordlending som er sjeleglad for å ha flyttet sørover).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 22:12   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

(Hilsen nordlending som er sjeleglad for å ha flyttet sørover).

Jeg er også nordlenning som har flyttet sørover. Og jeg har aldri hatt bedre vintre enn disse bitende kalde Oslovintrene med skikkelig snø over lengre tid. Ikke snø-regn-slaps-frost-holke-snø-blindholke-regn-slaps-frost-snø-slaps-holke osv. slik som jeg er oppvokst med.

Mei er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.