|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Dødsstraff
Og gitt at det hadde vært tilfelle, så ville det gjort saken bedre fordi …?
Dødsstraff er forkastelig uansett, men jeg synes det er ekstra forkastelig når sjansen for å bli dømt til det ikke beror bare på forbrytelsen man har begått, men i stor grad også på hvilken hudfarge man har. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjør saken verken bedre eller verre, for det er klinkende likegyldig om en som begår en så alvorlig forbrytelse at det blir straffet med døden er svart eller hvit, for forbrytelsen skal og bør straffes.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Du mener altså at det ikke foregår rasediskriminering i USA?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Du tror ikke at det finnes rasisme i det amerikanske rettsvesenet, altså?
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Det kaller jeg å snu saken på hodet. (Egentlig kaller jeg det noe helt annet, men jeg skal være høflig og holde den tanken for meg selv.) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|