Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 10:49   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med Maxi Cosi Cabrio Fix...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker, det er sånt man skulle ha skrevet opp ...
Men vi plukket av litt og litt. Ungen vokste jo fort, og var i utgangspunktet svær, men vi ventet noen måneder.

Det første som gikk var puten på beltet som går mellom beina. Det neste var puten rundt hodet, da det var varmt og klamt å ha den der. Så gikk putene på selene, og tilslutt puten under rumpen - den var det siste som gikk.

Men dette er ingen eksakt vitenskap. Jeg vil si det er fritt frem når ungen blir så stor at man kan sette ungen i sportsdelen på vognen. Dvs når ungen har fått litt kjøtt på beina, blitt litt rak i ryggen og ikke lenger er "dvask" baby. :vitenskapelig:

Vi gjorde det samme, og plukket av litt og litt i samme rekkefølge.

Lille brukte forøvrig dette setet til hun var 14 måneder (liten og tynn og ikke noe vintertøy å ta hensyn til), og vi har vært veldig godt fornøyd med det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.