Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt av

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 22:35   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt av

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns ikke det er imponerende at hun gjorde det eneste rette og omtrent blir belønnet for det.

Gjorde du aldri noe dumt da du var 13? Og som du umiddelbart forsto var dumt og gjerne ville rette opp i ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:35   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Gjorde du aldri noe dumt da du var 13? Og som du umiddelbart forsto var dumt og gjerne ville rette opp i ?

Jeg gjorde en hel masse, men det er temmelig irrelevant. Jeg belønner ikke ting som er en selvfølge.

Gammel 06-09-07, 22:52   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg gjorde en hel masse, men det er temmelig irrelevant. Jeg belønner ikke ting som er en selvfølge.

Hvordan mener du at 13-åringen ble belønnet?

Gammel 07-09-07, 19:12   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Alle har gjort og gjør noe dumt. Synes det var flott at hun ringte og gav beskjed + at hun må ordne opp for seg. Det skal ikke være slik at man som foreldre blir helt hysterisk hver gang barn gjør noe dumt (selv om det sikkert er fristende). For det gjør vi alle, og man lærer jo av det, eller?

Husker en gang selv jeg var litt uforsiktig og knuste en blyglassdør som 10åring.. Jekla fin forrestenFølte meg ikke særlig høy i hatten, og er glad for at min mor ikke trykket meg enda lengre ned med å bli hysterisk. Så så lenge man har forståelse for at man har gjort noe dumt, trenger en ikke å få det gnidd inn.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.