|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?Jeg stemmer ofte taktisk, fordi den helheten jeg (håper på å få) får da stemmer med min best med overbevisning. Jeg kunne aldri stemt på et parti som ville støttet ett jeg var helt på hodet uenig med.
![]() |
#2 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?Jeg kunne heller aldri stemt på et parti som støtter opp om et annet parti som helt bryter med absolutt alt jeg tror på. Man stemmer jo på en blokk, alle partier må jo ta en standpunkt på forhånd og fortelle sine potensielle velgere hvem de vil støtte og styre sammen med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?For meg har det noe å si hvem som samarbeider med hvem. I realiteten blir det jo snakk om å velge side, selv om partiene i utgangspunktet skal føre sin 'egen' politikk.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?
Sånn tenker jeg også. Så jeg stemmer taktisk. Dessverre. Skulle mye heller stemt ut av overbevisning. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|