|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?Noen som vet det. Og som kan anbefale meg overnatting rett i nærheten av disse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?Høgskolen i Bø ligger i sentrum av Bø, så alt av overnatting som ligger i sentrum passer bra (nå er det uansett ikke de helt store avstandene i Bø, men dog). Ligg unna overnatting rett ved Sommarland, det er ikke i gåavstand til Høgskolen. Bø hotell er feks rett i nærheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?Billig eller hva som helst av overnatting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?Høgskolen i Porsgrunn ligger på Kjølnesområdet, i gangavstand fra sentrum og Hotell Vic.
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?Time-Ekspressen går fra Oslo til Notodden en gang i timen hele døgnet og bruker ca 1,5 t fra Drammen. Jeg tipper den bruker rett over to timer fra Oslo.
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor ligger høgskolen i Porsgrunn, Bø og Notodden?Tusen takk! Jeg reiser fra Kristiansand så jeg bruker sikkert tog. Er dog litt usikker på hvilken rekkefølge jeg skal til de forskjellige stedene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|