|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: JordmødreVet ikke om jeg har helt godt av å se på det der jeg..... Får så mange flashbacks (spes det med trykketrang ved 5-6 åpning; dog ingen som trodde på meg |
|
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Jordmødre
Det er flere |
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg er villt misunnelig på alle som har fått epidural. De stakk meg fire ganger i ryggen i forsøket på å sette den, men endte opp med å si at jeg måtte klare meg uten. |
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ja, det var som å komme til himmelen. Mannen begynte å gråte da han omsider fikk et smil fra meg. Det første på mange, mange timer. Jeg kan ikke huske at epiduralen ble satt, men i programmet i dag så det ganske vondt ut |
|
|
|
|
#6 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg husker godt at epiduralen skulle settes. Satt på senga slik hun i programmet. Kom med kjærlighetserklæringer til anestestilegen når han kom inn. Klarte å sitte rolig gjennom riene mens han stakk og stakk og stakk. Og stakk. Husker bare riesmerter, tror jeg fikk bedøvelse før den tjukke epidural-nåla? Også husker jeg at legen sukket og sa "denne ryggen tør jeg ikke sette på" og kom med en unnskyldning for at jeg måtte fortsette å ha vondt. |
|
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: JordmødreHadde egentlig bestemt meg for å klare meg uten epidural, men måtte kapitulere etter tolv timer med rier. (24 timer uten søvn)
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|