|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Jordmødre
Jeg sto opp i sekstiden etter nok en natts DÅRLIG søvn pga bekkenløsning og halsbrann. Var på kontroll og ble strippet på formiddagen. Riene startet på ettermiddagen, og jeg kapitulerte og ba om epidural som ble satt i halv sekstiden på morgenen. Var sliiiten da.
|
|
|
#2 |
|
I farta!!
|
Uff det hørtes slitsomt ut ja, og det blir jo ikke så mykje sammenhengande søvn etterpå heller som regel
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Det er derfor man putter ungen på vaktrommet og sover selv.
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Ja hadde eg berre vore på fødestua på første fødsel og så (men dei har ikkje lov til å planlegge fødslar her, berre haste fødslar). Dei tok han til nød litt på sjukehuset men var ikkje så lett nei. Skulle dusje dagen etterpå og lurte på om eg kunne sette han på vaktrommet, men da fekk eg ei lekse om kva eg skulle gjera når eg kom heim og var aleine. Syns det var skummelt at han skulle stå utanfor aleine eg da, førstegongs og alt...
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, for de som har så hyggelig barselavdeling...... |
|
|
|
|
#6 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det høres forsåvidt deilig ut. Her ble vi sendt hjem to timer etter fødselen, så ingen tid til å hvile. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|