Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppemarkedfunn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 16:35   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedfunn

Gratulerer med ny symaskin og bord, det var jo et bra kjøp!

Jeg er ikke så glad i å gå på loppemarked, og har vel nesten bare vært på loppemarked om jeg var nødt. (Dugnad og sånn...) Kjenner støvallergien rive i nesa bare jeg tenker på å grave i gamle klær.

Men en gang fant jeg en kjempefin liten duffelcoat til en av guttene, engelsk kvalitetsmerke, ull, rutete for, helt ubrukt, for noe sånn som 20-30 kroner. Så jeg skjønner at det går an å gjøre kupp.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 18:39   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her er bilde av bordet.
Synes det var ganske så fint.

Jarlsbergkassen ved siden av er også kjøpt på samme loppis for 1 kr.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC03292.JPG (172,2 KB, 436 visninger)
Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 18:40   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her er bilde av bordet.

Så fint det var! Og litt av et kupp!

Jeg har et lignende som står i kjelleren. Har hatt det framme i nesten 10 år og er blitt litt lei...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:36   #4
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble litt interessert da jeg så at det på kassen står "drikk Jarlsberg". Fant da ut at Jarlsberg Naturlige Mineralvann A/S var de første som produserte Coca-cola i Norge, før- og under krigen. *nerd* *avsporing*

Gammel 06-10-07, 21:49   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vi har møtt venner på Loppis i dag. Ungen har fått kjøpe leker. Greit nok å bruke pengene på det heller enn godterier på en lørdag. Barne mikroskop i tre (ubrukt i eske) doktorsaker fra FisherPrice og noen kosedyr. Dessuten en råsa kakeboks og noen plastikkjordbør. Totalt 20 kroner.... Kosedyrene ser ut til å ha overlevd vaskemaskinen også. Kunne jo ha spart meg for dem da.....

Jeg selv fikk en ubrukt princess kaffekvern. Ubrukt med orginalembalasje og bruksanvisning. Ikke verdens beste, men til 20 kroner gjør den nytten her...

Fant en lekker bokhylle i solid mørk tre men har ikke plass.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:53   #6
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Her er bilde av bordet.

Vi har en sånn en stående i gangen her. Symaskinen altså. Hva kan man anslå at noe sånnt er verdt? Sånn ca?

Gammel 17-09-07, 18:41   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Gratulerer med ny symaskin og bord, det var jo et bra kjøp!

Jeg er ikke så glad i å gå på loppemarked, og har vel nesten bare vært på loppemarked om jeg var nødt. (Dugnad og sånn...) Kjenner støvallergien rive i nesa bare jeg tenker på å grave i gamle klær.

Men en gang fant jeg en kjempefin liten duffelcoat til en av guttene, engelsk kvalitetsmerke, ull, rutete for, helt ubrukt, for noe sånn som 20-30 kroner. Så jeg skjønner at det går an å gjøre kupp.

Jeg graver heller ikke i gamle klær. Der går grensa for meg. :kjenner lusa klø:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.